00:29 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
دستور کار "فولاد" برای افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید

1399/11/19 09:54

مدیرعامل اعلام کرد:

دستور کار "فولاد" برای افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید

نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به لزوم تعامل شرکت های فولادی، وزارت صنعت و بورس کالا برای عدم تحمیل ریسک به سهامداران از دستور کار افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، حمیدرضا عظیمیان در نشست مدیران فولادی با رییس سازمان بورس با بیان اینکه شرایط فولاد مبارکه مطلوب بوده و افزایش سرمایه دیگری نیز در دستور کار این شرکت است، گفت: "فولاد" پروژه های جدیدی در دست کار دارد که مهمترین آن تاسیس ۴ هلدینگ مالی و بزرگترین صندوق بازارگردانی است که تا پایان سال راه اندازی می شود البته ۹ پروژه بزرگ این شرکت نیز تا سال ۱۴۰۴ راه اندازی خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه حال صنعت فولاد خوب بوده و برخی مشکلات در حال رفع است، افزود: عرضه محصولات فولادی در بورس کالا به نفع تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و سهامداران است و با ایجاد شرایط رقابتی شاهد سرمایه گذاری های بیشتر نیز در این صنعت خواهیم بود.


این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه بازار سهام باید تلاش کنیم تا اطمینان میان سهامداران ایجاد شود، ادامه داد: ورود مردم به بورس به جای حضور در بازار سکه و دلار امری مطلوب است اما باید ثبات و اطمینان را به این بازار برگردانیم تا سهامداران نیز با رضایت در بازار سهام فعال باشند.


عظیمیان عنوان کرد: با تعامل مناسب میان شرکت های فولادی، وزارت صنعت و بورس کالا، روند معاملات بازار به روال منطقی برمی گردد تا دیگر ریسکی به سهامداران و تولید تحمیل نشود و بطور قطع شرایط در روزهای آینده برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حوزه فولاد نیز بهتر خواهد شد.